Malte Jägers valgplakater fjernet: “Jeg vil gerne have dem tilbage”
Malte Jägers plakater blev hængt op mellem to andre fra Nye Borgerlige. Foto: Malte JägerNu er kun Malte Jägers plakater fjernet. Foto: Malte Jäger
Hvad...
Politikere efter artikel: “Der er nogle hårde beslutninger, der skal træffes”
Byrådspolitikerne erkender der skal træffes nogle barske beslutninger i de kommende budgetforhandlinger efter en leder i KJ Avis i går. Foto: Arkiv
I går skrev...
Nu er det – ska’ vi sige – højsommer!
Grafik: ArkivHvis turisterne gerne vil opleve Nordøstfyn,så bør man da lade turen gå her til byen!Nu er Storebælt ved at være indbydende,selvom det jo...
Læsersvar til Eva Fischer Boels præsteklumme
Johannes Larsen har forfattet denne kommentar til Eva Fischer Boels præsteklumme fra i søndags.Grafik: KJ ArkivTak til sognepræst Eva Fischer Boel for klummen, bragt...
Trafiksikkerhed tak
SF ønsker investeringer på trafikområdet for 8 – 10 millioner kroner.Hempler, Haurand og resten af SF Kerteminde ønsker bedre trafikforhold i bl.a. Rynkeby og...
Den der tier, samtykker – siger man
- derfor er jeg simpelthen nødt til at udtrykke min frustration, skriver Liselotte Nielsen fra Munkebo
Der var indkaldt til møde mellem politikere og Munkebo...
Arbejdsglæde
SØNDAG Mellem Os er den faste søndagsklumme i Kjerteminde Avis – den skrives på skift af præster i hele Kerteminde Kommune, denne gang af...
Nye og kendte ansigter på redaktionen
To unge journaliststuderende og en garvet journalist skal løfte arven efter avisens to mangeårige medarbejdere, der har sagt deres stillinger op
Kerteminde: For de gamle...
Læserbrev: Seniorråd er ikke beslutningsdygtigt
Foto: KJ ArkivLaila Rosenbek Finsen, tidligere formand for Seniorrådet i Kerteminde Kommune, skriver:Det er trist at erfare, at Kerteminde Kommune atter har et Seniorråd,...
Venstre vil det frivillige foreningsliv
Venstre i Kerteminde Kommune mener man bør gå i dialog med de frivillige straks efter man har fået styr på corona-følgerneVenstres tre byrådsmedlemmer ønsker...
På Kjerteminde Avis elsker vi kaffe og bagerbrød fra Måle Bagerbod,...
Måle Bagerbod ligger i Måle på Hindsholm. Foto: Emil Andrensen
En såkaldt ”Seniorbasker”
Hvis man nu bor på det nordøstlige Fynog har lyst til at opleve et betagende syn,så er chancen der hver onsdag kl. 9ude i...
Nytårs basker
Af Karl KrølleLige siden vores ”Kjerteminde Avis” var af papir,har jeg prøvet at digte ved juletid, hvis der er nogen, der gi’r .De rigtige...