Farcen om TV-optagelser af byrådsmøderne virker uendelig, mener Hans Petersen
Grafik: ArkivI mange år har Poul Erik Christoffersen Munkebo Lokal TV trofast mødt op til byrådets månedlige møder og optaget mødet for efterfølgende at...
Alle kan gøre en forskel – altid.
Konservatives Klavs Norup Lauridsen opfordrer til at handle lokalt. Foto: Arkiv
Du og jeg kan altid gøre en forskel – også for vores lokale butikker...
HVAD VI VED/OG IKKE VED!
Tegning af Karl Krølle
Bask den virus væk!
Foto: Emil Andresen
At julen varer lige til påske, ved vi jo godt –
det er lige så gammelt som...
”Mennesket lever ikke af brød alene”
Mellem Os er den faste søndagsklumme i Kjerteminde Avis – den skrives på skift af præster i hele Kerteminde Kommune, denne gang af Anders...
Stem på Forpartiet!
Johannes Larsen går ikke ind for ophængning af valgplakater under valget. Men den her hænger altså hjemme hos ham selv. Foto: Johannes Larsen
Johannes Larsen...
Kasper Ejsing Olesen? Kan du huske, hvad du lovede?
Foto: Arkiv
Er valgløfter noget værd?
Kære Borgmester Kasper Ejsing Olesen
Jeg tillader mig at skrive på vegne af min datter Masja Aagaard Nielsen, som du har...
16. december: Virak og skriveri om institution
Fjord&Bælt ligger ved havnen i Kerteminde hvor centrets havdyr; marsvin og sæler, kan boltre sig i bassinerne, der har direkte adgang til havvand. Foto:...
Kjerteminde Avis søger en abonnementssælger
Brænder du ligeså meget for demokrati og avisdrift som vi gør, så se her:
Kjerteminde Avis søger en deltidssælger, der kan være med til at...
Fuldkorns-propaganda
Venstres Jane Heitmann vil forbedre beboernes sundhed med fuldkornsrugbrød.Af Ole Vedby Jørgensen
Fukacovas forunderlige billedverden
Michaela Fukacova er en fremragende cellist, bosat i Kerteminde Kommune. Men ud over at være en dygtig musiker, er hun også en gudsbenådet iagttager...
Ved siden af
Den faste søndagsklumme i Kjerteminde Avis – den skrives på skift af præster i hele Kerteminde Kommune, denne gang af Rikke Aagaard Nielsen, sognepræst...
Klumme: En virkelig livsåre
Foto: arkiv
”Er du færdig med at lade din op, for så tager jeg lige strømmen..?”
Iben Bager Sjødahl er sognepræst i Munkebo. Foto: arkiv
Sådan lyder...
Ndr. Havnekaj kan blive en byggeplads i op til 6 år
Milestone bestemmer, om byggeperioden skal være 3 eller 6 år.
I den betingede købsaftale mellem Kerteminde Kommune (Sælger) og Milestone Development Group Aps. u/stiftelse (Køber)...
Vi har ikke glemt støjen i Langeskov
Radikales spidskandidat Lena Bækholm kommer her med et debatindlæg om støjreduktion.
Lena Bækholm og energiordfører for De Radikale Rasmus Helveg Petersen. Foto: Privat
Der er med...